torsdag 19 mars 2009

Skattkista :)

Försökte blogga med telefonen idag på lunchen, men jag fick inte till det!! Får försöka lära mig det så man kan vara lite snabb med uppdateringar och kanske bilder och sånt.

Var inget jätteviktigt jag tänkte skriva visserligen, bara en liten rolig grej; Hittade 200 kronor i en sko i morse när jag skulle gå till jobbet! Har inte använt dom sen i somras, synd att det inte var lite ränta i skon, haha.
Blir ju fundersam på hur pengarna har hamnat där! Måste ha tappat dit dom, men borde jag inte ha märkt det??

Det var bara det! Kram!

2 kommentarer:

  1. Det kanske var det som drömmen handlade om?? Otroligare saker har man ju hört om - förresten du kanske kan köpa de där skorna nu? ;)

    Kram på dig hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Haha nu när jag läste om ditt inlägg så låg ju pengarna i en sko, tänkte inte på det när jag skrev att du skulle köpa skorna! Se det som ett tecken från ovan ;)

    SvaraRadera