lördag 21 mars 2009

Fredagskul och lördagsmys?

Gårdagen blev verkligen urtrevlig! Hade bjudit över tjejerna hit, M hade med sig en supergod lasagne (kan skriva receptet någon dag om jag kommer ihåg) och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Självklart när det gäller oss så blir det alltid massa barnförbjudet snack som jag inte kan skriva här, men tydligen så har en viss charmig främling frågat om mitt telefonnummer ;) Lite skoj att höra även om det inte blir något seriöst av det! En egoboost kan man behöva nu när allt är grått & trist!

En annan mer allmän grej vi snackade om var bloggande, och det passar ju att ta upp här ;) Vi diskuterade framförallt vem man bloggar för. Jag vidhåller att jag (faktiskt!) framförallt bloggar för min egen skull, och inte för att jag hoppas på att få läsare. Det känns kul att få lite överblick över vad man håller på med! Självklart är det roligt när vännerna hänger med i min blogg (och jag i deras), sen är det en bonus om någon annan kikar förbi och läser! Jag gillar ju att läsa okända människors bloggar just för att jag är intresserad av människor! Om nu någon läser det här: Vem bloggar du för?

Efter en lång natt med vin och snack så känner jag att lördagen förmodligen blir bäst framför en film, så det får nog bli en mysdag helt enkelt!

Kram!

1 kommentar:

  1. Tänkvärt faktiskt. Till en början var jag lite väl fokuserad på alla kommentarer jag "skulle få" - sånt händer ju inte över en natt direkt!! Efter ett tag blev det dock i mitt fall för mycket, skrev en hel del personliga saker, så nu har jag lagt mer mitt bloggande helt. Läser gör jag fortfarande däremot ;)

    SvaraRadera